سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که به حکمت شناخته شود . چشمها او را به دیده وقار و شکوه بنگرند . [امام علی علیه السلام]
مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان

 

(نام محفوظ  ) :

 

  سلام دوست عزیز

 

من یه مشکلی دارم و مشکلم اینه که شوهرم نسبت به من خیلی سرده

 

وقتی میاد پیشم زود میگیره می خوابه

 

و به خواهش های من جواب نمی ده

 

البته اینم بگم خیلی دوستم داره ولی در این باره کوتاه نمی یاد میگه دو هفته یکبار می تونم باهات باشم

 

انرژیم کم می شه و ضعیف می شم و ...

 

از اون ور هم من خیلی احساساتیم گرمای وجودش خیلی ...

 

نمی دونم چی کار کنم چه جوری باهاش به تفاهم برسم.

 

ممنون می شم اگه کمکم کنید

 

از راهنمائی هاتون خیلی ممنونم

 

 

 

 

 

 پاسخ :

 

با سلام به شما خواهر گرامی

 

این رفتار همسر شما چند دلیل می تواند داشته باشد . من احتمالات را می گویم ، شما خودتان بررسی کنید ببینید مشکل از کجاست .

 

1- خانم گرامی مرد هر اندازه هم سرد باشد در برابر جاذبه جنسی همسرش نمی تواند مقاومت کند . نخستین و مهمترین عامل ، جاذبه خود شماست . ممکن است همسرتان به نوعی رابطه جنسی علاقه داشته باشد که شما از آن نظر او را تامین نمی کنید. یا ممکن است ظرافت های یک سکس سالم را در نظر نمی گیرید . ظرافت ها همان کارهای جزئی است مانند : خوش بو بودن ، آرایش مورد نظر همسر ، لباس مورد نظر همسر ، ابراز کلمات سکسی (لطیف و با کنایه نه زشت و مستهجن) و عاشقانه ، پیشنهاد سکس در زمان مناسب ، تحریک همسر با عشوه ها یا برخی نوازش ها ، انجام فعالیت های سکسی که همسرتان دوست دارد و ... .

 

2- شما نگفتید چند وقت است ازدواج کرده اید اما عامل دیگر می تواند این باشد که همسر شما از رابطه راحت با شما خجالت می کشد .

 

3- ممکن است همسر شما به خود ارضایی مبتلا باشد . بنا براین نیاز جنسی او از جای دیگر تامین می شود و نسبت به رابطه با شما سرد می شود. اگر همسر شما بیش از حد سریع الانزال است مثلا در حدود یک یا دو دقیقه ، احتمال خود ارضایی در وی تقویت می شود . البته شما نباید با دیده سوء ظن به همسرتان بنگرید . شما اگر وجود چنین عادتی را در وی کشف کردید هرگز نباید به روی او بیاورید. اگر چنین کنید آسیب جدی به زندگی خود وارد کرده اید. به طور نامحسوس وی را کنترل کنید و اگر متوجه شدید که دچار خود ارضایی است به نحوی که حتی خود او متوجه نشود به درمانش کمک کنید. ممکن است عامل این خودارضایی خودتان باشید مثلا  وقتی همسرتان به شما نیاز دارد در دسترس نیستید و او مجبور است به نحوی خود را تامین کند. در روایات اسلامی امده است که اگر زن و شوهری سوار بر شتر می رفتند و کسی نبود و مرد از همسرش تقاضا کرد، زن سریع همان جا اجابت کند و حتی از شتر پایین هم نیاید. تعلل در اجابت جنسی مرد ، مرد را به مرور سرد مزاج می کند.

 

4- اگر واقعا همسرتان سردمزاج نباشد ولی این گونه با شما برخورد دارد ، ممکن است علت این کار او ریشه در رابطه مخفیانه اش با خانم دیگری باشد. نمی خواهیم شما را بترسانیم . شما نیز نباید سوء ظن به همسرتان داشته باشید. اما بدانید اگر نتوانید جاذبه لازم را فراهم کنید ، همسرتان دیر یا زود به چنین رابطه ای دچار خواهد شد. پس ظرافت های رفتار جنسی را بیاموزید و با هنر مندی آن را به کار بگیرید. دقت کنید که سکس یک رفتار معمولی نیست . واقعا و از صمیم دل هنر مندی می خواهد . لذا ممکن است خیلی هم خستگی آور باشد ولی برای آن وقت کافی صرف کنید. البته لازمه فراگیری مهارت در رفتار جنسی این نیست که دچار گناه شوید . هرگز به خاطر چنین آموزشی به مشاهده فیلم ها و تصاویر مستهجن روی نیاورید . هم حرام است و هم آسیب های بیشتری به رابطه شما می زند.

 

5- برای همسرتان از برخی داروهای گیاهی تقویت کننده جنسی استفاده نمایید. می توانید نسخه های زیر را به کار بگیرید :

 

1- پیاز ( Allium  cepa)

 

 

مقدار مصرف : 50تا 100 گرم

 

 

طرز تهیه و استعمال  : مقدار فوق را روزی 2 مرتبه همراه غذا میل کنند .

 

 

2- زعفران ( Crocus sativus)

 

 

مقدار مصرف : 0/5 تا 1 گرم

 

 

طرز تهیه و استعمال  : مقدار فوق را  همراه غذا میل کنند.

 

 

3- تمام گیاه کرفس ( Apium graveolens)

 

 

مقدار مصرف : 2 تا 5 گرم همراه غذا به صورت خام مصرف کنند.

 

 

4- تخم تره (Allium porrum)

 

 

مقدار مصرف : 1 تا 2 گرم

 

مقدار فوق را با یک لیوان شیر چند روز متوالی میل کنند.

 

5- موسیر  ( Allium ascalonicum)

 

 

مقدار مصرف : 10 تا 20 گرم

 

 

طرز مصرف : همراه غذا میل کنند

 

 

6- پوست دارچین ( Cinnamomum zeylanicum )

 

 

مقدار مصرف : 2 تا 5 گرم

 

 

طرز تهیه: مقدار فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف کرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنند.

 

 

مقدار فوق را می توانند همراه غذا میل کنند.

 

7- تمام گیاه مارچوبه ( Asparagus officinalis)

 

 

مقدار مصرف : 2 تا 4 گرم

 

 

طرز تهیه : مقدار فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف کرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنند.

 

 

توجه : ضمنا گیاهان زنجبیل ، چوب چینی ، درچینی وانیل و ثعلب که بومی ایران نیست  نیز برای تقویت نیروی جنسی بکار برده می شود .

 


 نکته: داروها و نسخه های گیاهی فوق برای عموم مردم کاملا قابل اطمینانند اما در صورتی که هر مشکلی از رهگذر حساسیت شما به این نسخه ها پیش بیاید، بنده هیچ مسولیتی به عهده نمی گیرم .


 


 


 

6- ممکن است برخلاف بیشتر مردان ، وی از آن دسته از افرادی باشد که در رابطه جنسی علاقمند است همسرش از او درخواست کند و همین درخواست همسر نوعی لذت برای او به شمار می آید . در این صورت همیشه شروع کننده این رابطه شما باشید.

 

7- برای این که شما در درخواست رابطه جنسی از وی موفق باشید، از قبل برای هر یک از رابطه های خود کاملا برنامه ریزی کنید. می توانید او را در کار انجام شده قرار دهید. برای نمونه در یک موقعیتی که احساس می کنید هم برای او و هم برای شما مناسب است و خسته نیست و ... می توانید بدون این که متوجه شود خودتان در حالی که آماده هستید (آرایش ، ادکلن ، زدودن موهای زائد و ..) برهنه شوید اما برهنگی خود را با یک چادر یا چیزی بپوشانید . سپس در کنار او بنشینید و از گردن او شروع به نوازش کنید و دکمه های لباسش را باز کنید و اگر خواست بگوید نه یا ... ناگهان پوشش خود را باز کنید . مطمئن باشید در مقابل دیدن چنین صحنه ای و این همه آمادگی شما مسحور و غافلگیر خواهد شد و در نود درصد موارد موثر خواهد بود . یا می توانید او را به حمام دعوت کنید . یا وقتی در حمام است برهنه شوید و بدون این که او بخواهد با فریب وارد حمام شوید و امثال این کارها . مقداری برنامه ریزی می خواهد .

 

 

 

8- راه دیگر این است که شما انرژی و توان جنسی زیاد خود را تعدیل کنید و شما خودتان را با ایشان وفق دهید: در این مورد نسخه های زیر به نظر می رسد که می توانید به همراه ورزش ، فکر نکردن به کارهای جنسی و انجام این نسخه ها به یک تعادل مطلوب برسید :

 

1- تخم سداب ( Ruta graveolence)

 

 

مقدار مصرف : 0/5 تا 1 گرم

 

 

طرز تهیه : مقدر فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف کرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید .

 

 

توجه : مصرف مقادیر زیاد سداب سمی است و باید اجتناب شود .

 

 

2- تخم یا میوه پنج انگشت ( Vitex agnus - castus)

 

 

مقدار مصرف : 2 تا 4 گرم

 

 

طرز تهیه : مقدار فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف کرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید

 

 

3- انار ترش ( Punica grantaum)

 

 

مقدار مصرف : روزی سه یار هر بار یک الی دو فنجان آب انار میل کنید .

 

 

4- ترنج ( بالنگ )  ( Citrus medica )

 

 

مقدار مصرف : روزی سه یار هر بار یک فنجان آب ترنج میل کنید .

 

 

5- عدس  ( Lens esculenta)

 

 

مقدار مصرف : لااقل روزی یکبار مقدری عدس پخته را همراه غذا میل کنید .

 

 

 نکته: داروها و نسخه های گیاهی فوق برای عموم مردم کاملا قابل اطمینانند اما در صورتی که هر مشکلی از رهگذر حساسیت شما به این نسخه ها پیش بیاید، بنده هیچ مسولیتی به عهده نمی گیرم .

 

 

 

خانم گرامی توصیه های زیر را هم جدی بگیرید:

 

1- هیچ وقت به چیزی که با آن با همسرتان توافق ندارید به طور مستقیم تاکید و اصرار نورزید . خواسته هایتان را با روش هایی کاملا غیر مستقیم و حساب شده ارا ئه کنید.

 

2- هرگز به همسرتان بدبین نشوید. حتی اگر مشکل جنسی داشته باشد یا رابطه نامشروع و ... به روی او نیاورید و گرنه همه چیز خراب می شود و قابل برگشت نخواهد بود. در صورتی که خدای ناکرده چنین مشکلی بود ابتدا با چند مشاور(یک نفر نه چون گاهی مشاوران هم خطا می کنند)، در این باره مشورت کنید و سپس اقدامات عملی را انجام دهید.

 

3- همسر خود را با تمام جان دوست بدارید و به او عشق بورزید. همان طوری با او عمل کنید که دوست دارید با شما عمل کند.

 

 

 

امیدوارم موفق باشید

 

 

.............................................................................................................................................

 

برای دریافت پاسخ سوالات خود خواهشمندم ابتدا محتویات وبلاگ را بررسی کنید. سپس اگر پاسخ خود را نیافتید ،‌ سوال و مشکل خود را با من در میان بگذارید



گروه مشاوران جوان ::: سه شنبه 88/10/22::: ساعت 5:3 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدکنندگان وبلاگ <<
بازدیدکنندگان امروز: 0
بازدیدکنندگان دیروز: 18
کل بازدید کنندگان :349787

>> درباره خودم <<
مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان
مدیر وبلاگ : گروه مشاوران جوان[142]
نویسندگان وبلاگ :
روایت سرخ[79]
پیک آشنا (@)[4]


این وبلاگ با حفظ ادب اسلامی ، از قوانین جمهوری اسلامی تبعیت می کند. پیش از طرح سوال از نبودن پاسخ مربوطه در وبلاگ مطمئن شوید. ###تقاضای مهم### هنگام مطالعه مطالب وبلاگ اگر به مطلب تحریک آمیزی برخورد نمودید ، خواهشمندم مراقب خود باشید تا مبادا به گناه بیفتید. گروه مشاوران جوان در این زمینه هیچ مسئولیتی را به عهده نمی گیرد. تلاش ما بر این است که به همه شما عزیزان کمک کنیم و هر مطلبی در این وبلاگ مخاطب خاص خودش را دارد. بنابراین از مطالعه مطالب تحریک آمیز و غیر ضروری برای خودتان پرهیز کنید.

>> پیوندهای روزانه <<

>>دسته بندی یادداشت ها<<

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<

>>اشتراک در خبرنامه<<