سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شگفت است از رشگ بران که غافلند از تندرستى مردمان . [نهج البلاغه]
مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان

سلام

 

من 19 سال دارم و از 13 سالگی خود ارضایی میکنم و هر کاری کردم که ترکش کنم نشده اگه می تونید کمکم کند که دیگه این کارو نکنم

 

خسته شدم دیگگه مرسی

 


 

 

 


 

پاسخ :

 

با سلام به شما دوست خوبم

 

دوست عزیزم، ترک خودارضایی به یکباره انجام نمی شود. راه درمان دارویی و ... هم ندارد. فقط اراده می خواهد و دانش صحیح و برنامه ریزی برای ترک. برای این کار توصیه های فراوانی در سوال و جواب های این وبلاگ شده است . اینها را به دقت بخوانید و عمل کنید مطمئن باشید از عهده این کار برخواهید آمد. راهکارها را بخوانید و با زندگی شخصی خود تطبیق بدهید و بعد هم آن را پیاده و عملی کنید. اگر در زمینه ای خاص هم نتوانستید برنامه ریزی کنید یا نمی دانستید چه کنید ، همین جا بپرسید بنده در خدمتم .


سری به آرشیو مطالب بزنید و مطلب مناسب با خود را بخوانید .



  • کلمات کلیدی :
  • گروه مشاوران جوان ::: پنج شنبه 89/6/18::: ساعت 10:50 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدکنندگان وبلاگ <<
    بازدیدکنندگان امروز: 12
    بازدیدکنندگان دیروز: 42
    کل بازدید کنندگان :349841

    >> درباره خودم <<
    مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان
    مدیر وبلاگ : گروه مشاوران جوان[142]
    نویسندگان وبلاگ :
    روایت سرخ[79]
    پیک آشنا (@)[4]


    این وبلاگ با حفظ ادب اسلامی ، از قوانین جمهوری اسلامی تبعیت می کند. پیش از طرح سوال از نبودن پاسخ مربوطه در وبلاگ مطمئن شوید. ###تقاضای مهم### هنگام مطالعه مطالب وبلاگ اگر به مطلب تحریک آمیزی برخورد نمودید ، خواهشمندم مراقب خود باشید تا مبادا به گناه بیفتید. گروه مشاوران جوان در این زمینه هیچ مسئولیتی را به عهده نمی گیرد. تلاش ما بر این است که به همه شما عزیزان کمک کنیم و هر مطلبی در این وبلاگ مخاطب خاص خودش را دارد. بنابراین از مطالعه مطالب تحریک آمیز و غیر ضروری برای خودتان پرهیز کنید.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<