سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دل ها درباره دوستی ها بپرسید، که گواهانی رشوه ناپذیرند . [امام علی علیه السلام]
مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان

در پست ازدواج موقت راه درمان نیست یکی از عزیزان به نام محمد نوشته اند :

لطفا فتوا نده ازدواج برای کسی که غریزه اون را اذیت میکنه واجبه

 

در ضمن شهوت جنسی نیاز است ونیاز بدن را باید جواب داد وگر نه

 

پس شما گشنه میشوی برو سال دیگه غذا بخور

 

دوست خوبم هیچ کس با خوندن تیتر یک مطلب سریع قضاوت نمی کنه . اول بخون ببین چی نوشتم بعد نظر بده . کسی که چندین سال داره در این زمینه مطالعه می کنه و مطلب می نویسه با این بدیهیات آشناست ولی بحث تخصصی این وبلاگ راه درمان های خود ارضاییه. بحث بر سر نیاز واقعی بدن یا ساختن نیاز بدنه.

 

مطلب رو یک بار دیگه اینجا می ذارم با دقت بخونش:


دوست خوبم شما در این سن نباید دنبال صیغه باشید. انحراف فکر از مسائل جنسی برای حل مشکل شما ، بهترین راه حله. من این راه حل رو به دوستای زیادی پیشنهاد دادم و خودم از نزدیک در جریان کاراشون بودم و دیدم که معجزه می کنه . از طرف دیگه یک عزیزی (البته او سن بیشتری داشت و از همسرش جدا شده بود) بود که نیاز داشت و یک نفر را هم صیغه کرد و خیلی هم راضی بود اما مشکلش این بود که مرتبا خیال بافی می کرد و در ذهن خود هر دفعه نوعی از رفتار جنسی را تجربه می کرد. همین کار باعث می شد ذهنش بیشتر درگیر این موضوع بشه و باور نمی کنی ولی روزانه دو سه تا صیغه هم براش کم بود .

دوست خوبم نمی شه پنبه رو کنار آتیش بذاری و اون وقت توقع داشته باشی آتیش نگیره و حالا دنبال کپسول آتش نشانی بگردی . از اول یه کم کنار تر بذارش به کپسول هم نیاز نخواهی داشت . الان وقت فکر کردن به این طور مسائل نیست . سعی کن روی جوانب مهم تری از زندگیت مثل درس و ... تمرکز کنی. چند سال دیگر نوبت فکر کردن به سکس و ازدواج و .. . هم خواهد رسید. با انحراف و جایگزین فکر ، این موضوع را برای خودت حل کن و گرنه مطمئن باش ، بیچاره خواهی شدو با یکی و دو تا صیغه هم مشکلت حل نخواهد شد. این نکته را از تجربه ای که در مشاوره با صد ها نفر داشته ام دارم می گویم . وگرنه صیغه کردن یا نکردن شما نه ضرری به من می رساند و نه سود. خودت به فکر خودت باش.

 

امیدوارم موفق باشی.



  • کلمات کلیدی :
  • گروه مشاوران جوان ::: پنج شنبه 89/6/18::: ساعت 10:56 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدکنندگان وبلاگ <<
    بازدیدکنندگان امروز: 22
    بازدیدکنندگان دیروز: 18
    کل بازدید کنندگان :349809

    >> درباره خودم <<
    مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان
    مدیر وبلاگ : گروه مشاوران جوان[142]
    نویسندگان وبلاگ :
    روایت سرخ[79]
    پیک آشنا (@)[4]


    این وبلاگ با حفظ ادب اسلامی ، از قوانین جمهوری اسلامی تبعیت می کند. پیش از طرح سوال از نبودن پاسخ مربوطه در وبلاگ مطمئن شوید. ###تقاضای مهم### هنگام مطالعه مطالب وبلاگ اگر به مطلب تحریک آمیزی برخورد نمودید ، خواهشمندم مراقب خود باشید تا مبادا به گناه بیفتید. گروه مشاوران جوان در این زمینه هیچ مسئولیتی را به عهده نمی گیرد. تلاش ما بر این است که به همه شما عزیزان کمک کنیم و هر مطلبی در این وبلاگ مخاطب خاص خودش را دارد. بنابراین از مطالعه مطالب تحریک آمیز و غیر ضروری برای خودتان پرهیز کنید.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<