سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یارى خدا آن اندازه رسد که به کار دارى . [نهج البلاغه]
مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان

نظافت موهای زائد: معمولا برای مکان نظافت موهای زائد بدن ، حمام را در نظر می گیرند . این کار به خودی خود اشکال ندارد اما برای کسی که مبتلا به خود ارضایی است ، این روش فقط در صورتی جایز است که به توصیه های زیر عمل کند:
الف – هرگز از تیغ برای زدودن موهای زائد استفاده نکنید ، به استثنای موهای زیر بغل.
ب- هرگز از مواد دارویی خمیری یا ...(پودرهای موبر ، موم ، کرم های موبر و ...) که عملکرد تاخیری دارند ، استفاده نکنید. لازمه استفاده از این مواد این است که شما مدتی طولانی را بیکار بمانید (حتی یک دقیقه بیکار بودن هم برای شما طولانی به حساب می آید).طبیعی است که افکار مختلفی به سراغتان خواهد آمد و با توجه به این که در این حالت کاملا برهنه اید ، تحریک شده و کاری را که نباید انجام خواهید داد .
ج- زمانی که برای زدودن موهای زائد بدنتان برهنه می شوید به حالت چهار زانو ننشینید . حتی المقدور سعی کنید ایستاده این کار را انجام دهید و اگر نمی توانید، روی صندلی بنشینید.
د- اگر از پودر موبر یا امثال آن استفاده کنید ، بعد از زدوده شدن موهای زائد ، محل مربوطه بسیار لیز و لغزنده خواهد شد. این لغزندگی هم محرک است و هم به سادگی از بین نمی رود . لذا در بسیاری از موارد افراد در همین مرحله تحریک شده و به خود ارضایی می پردازند . بنا بر این شما مراقب باشید و از این پودرها استفاده نکنید.
هـ - پاک کردن کامل و ذره بینی اندام جنسی از موهای زائد ، وحی منزل و اجباری نیست. اگر چنین کنید بعد از تمام شدن حمام پیوسته تمایل دارید بخش تمیز شده اندام خود را لمس کرده و با آن بازی کنید ، لذا تحریک می شوید . اگر هم خودتان لمس نکنید، با لباس تحریک می شوید. این تحریک مقدمه نیرومندی برای خود ارضایی شما خواهد بود . پس لازم نیست موهای خود را با دقت فراوان بزدایید. علاوه بر این که ممکن است به بافت حساس پوست آن قسمت آسیب هم برسانید.
پاک کردن کامل و دقیق اندام حنسی تنها در یک صورت مجاز شمرده می شود . در زمانی که شما متاهل باشید و به قصد همبستری با همسرتان به این کار اقدام کنید. در این صورت هم اگر می توانید از همسرتان بخواهید تا به حمام بیاید و او برای شما این کار را انجام دهد . همسران معمولا از انجام این کار برای یکدیگر لذت می برند . پس خجالت نکشید و اگر می دانید همسرتان از این کار خشنود می شود با یکدیگر به حمام رفته و با این روش خود را از یکدیگر بهره مند کرده و از گناه خود ارضایی فرار کنید.
اگر هم تقاضا کردن از همسر ،برایتان مقدور نیست ، بلافاصله پس از این کار ، از همسر خود تقاضای همبستری نمایید. طبیعی است در حین زدودن ، باید خود را به فعالیت دیگری سرگرم نمایید تا فکر شما به سمت افکار جنسی سوق نیابد و موجب تحریک و در نتیجه خود ارضایی نشود .
یکی از راه های خوب برای استفاده از این فرصت زمانی آن است که اشعار مناجات زیبای برخی از مداحان با خدا یا ... را قبل از حمام روی کاغذ نوشته و هنگام حمام آن را با خود بردارید . اگر کاغذ خیس شود به راحتی به دیوار حمام می چسبد. کاغذ را به دیوار حمام چسبانده و با اشعار مناجات با خدا به تمرین مداحی و آواز در حمام بپردازید. مطمئن باشید این کار برای شما خیلی لذت بخش خواهد بود . علاوه بر این پس از مدتی در مداحی و آوازخوانی مهارتی به هم خواهید زد و اشعار زیادی را نیز از حفظ خواهید داشت. در حین تمرین آواز یا مداحی دستانتان را نیز به کاری مشغول کنید و هرگز با آن به لمس اندام جنسی خود نپردازید. می توانید در این فاصله به شستشوی دیوار و کف حمام بپردازید یا ... .
گفتیم اگر متاهل نیستید ، لزومی ندارد که موهای زائد بدن خود را با دقت و با پودر ها و خمیر های موبر بزدائید . پس راه حل ویژه مجردها چیست؟ بهترین وسیله برای مجردها استفاده از ماشین اصلاح با نمره یک است (نمره کمتر از یک مانند صفر مناسب نیست). با ماشین اصلاح شما بیشتر فعالیت خود را می توانید در حالت ایستاده انجام دهید. در حالت ایستاده بخشی از انرژی ذهنی شما ، صرف حفظ تعادل می شود ، لذا کمتر تحریک می شوید. اندازه موهای کوتاه در این حد نیز شما را تحریک نمی کند. از طرفی ماشین اصلاح وقت کمتری را می گیرد. هرگز اجازه ندهید موهای زائد بدن شما بیش از حد بلند شود . گذشته از صرف بخشی از پتانسیل رشد موی بدن ، موهای بلند بهترین محل برای رشد انگل ها ، ویروس ها ، قارچ ها ، و انواع میکروب هاست؛ به ویژه آن که مرطوب و تاریک هم باشد . معمولا بعد از دستشویی (توالت)، محل اندام جنسی مرطوب می ماند که در دراز مدت مشکل آفرین است . موی بلند ایجاد خارش می کند . لذا اگر شما هم نخواهید باز دستتان به سوی اندام جنسی شما دراز خواهد شد و کار از کار می گذرد. بنا بر این زمینه این خارش را از بین ببرید . همچنین موی بلند شخص را علاقمند می کند تا در خلوت با موهای خود بازی کند و با دست پیوسته بلندی آنها را اندازه بگیرد. لذا زمینه خوبی را برای بازگشت به خود ارضایی فراهم می کند.



  • کلمات کلیدی : خودارضایی
  • گروه مشاوران جوان ::: شنبه 88/6/28::: ساعت 6:31 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدکنندگان وبلاگ <<
    بازدیدکنندگان امروز: 3
    بازدیدکنندگان دیروز: 14
    کل بازدید کنندگان :349648

    >> درباره خودم <<
    مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان
    مدیر وبلاگ : گروه مشاوران جوان[142]
    نویسندگان وبلاگ :
    روایت سرخ[79]
    پیک آشنا (@)[4]


    این وبلاگ با حفظ ادب اسلامی ، از قوانین جمهوری اسلامی تبعیت می کند. پیش از طرح سوال از نبودن پاسخ مربوطه در وبلاگ مطمئن شوید. ###تقاضای مهم### هنگام مطالعه مطالب وبلاگ اگر به مطلب تحریک آمیزی برخورد نمودید ، خواهشمندم مراقب خود باشید تا مبادا به گناه بیفتید. گروه مشاوران جوان در این زمینه هیچ مسئولیتی را به عهده نمی گیرد. تلاش ما بر این است که به همه شما عزیزان کمک کنیم و هر مطلبی در این وبلاگ مخاطب خاص خودش را دارد. بنابراین از مطالعه مطالب تحریک آمیز و غیر ضروری برای خودتان پرهیز کنید.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<