سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روز قیامت سه تن شفاعت می کنند : پیامبران، سپس دانشمندان و پس از آن شهیدان . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان

دوستان و عزیزان بازدید کننده:

 در راستای محکوم کردن هتک حرمت به ساخت مقدس قرآن کریم و تسلای دل آقا امام زمان(عج)،  طرح ختم سراسری قرآن کریم(همراه با مطالعه ترجمه) برگزار می‌گردد:

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این طرح، با ارسال یک پیامک خالی به شماره 09393235696 تلاوت صفحه‌ای از قرآن(همراه با ترجمه) را برعهده بگیرند.

علاقه مندانی که می‌خواهند بیش از یک صفحه یا یک جزء را برعهده بگیرند، با ارسال نام و نام خانوادگی و مقدار صفحه یا جزء مورد درخواست خود، می توانند در این حرکت عظیم ما را یاری نمایند.

 

دوستان وبلاگ نویس: جهت حمایت از طرح سراسری ختم قرآن کریم(با ترجمه)، لطفاً لینک این مطلب را درون وبلاگ خود قرار دهید.

بازدیدکنندگان عزیز: جهت حمایت از طرح سراسری ختم قرآن کریم(با ترجمه) و تسلای دل آقا امام زمان (عج) با قرار دادن پی ام  (در چت رومها) و  ارسال پیامک زیر به لیست دوستان خود، در اجر معنوی این طرح سهیم باشید.

 

نمونه پیامک یا پی ام: "شرکت در طرح سراسری ختم قرآن کریم(با ترجمه) در اعتراض به آتش زدن قرآن کریم، با ارسال یک پیامک خالی به 09393235696"

 

نمونه پیامک یا پی ام: "شرکت در طرح سراسری ختم قرآن کریم(با ترجمه) جهت تسلای دل امام  زمان(عج)، با ارسال یک پیامک خالی به 09393235696"


واکنش‌ به هتک حرمت قرآن

واکنش‌ به هتک حرمت قرآن

هتک حرمت‌های پراکنده به ساحت مقدس قرآن کریم در چند ایالت آمریکا، اعتراض مسلمانان و غیرمسلمانان را در ایران و جهان برانگیخت. واکنش مدرسان حوزه‌های علمیه، نمایندگان مجلس و روحانیان سرشناس از جمله مهم‌ترین این اعتراض‌هاست.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در نامه به پاپ بندیکت شانزدهم خواستار موضع‌گیری صریح، قاطع و جدی او علیه اقدام کلیسای فلوریدا درباره قرآن‌سوزی شد. این نامه در دیدار علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با آرچی بی‌شاب ژان پل گیول سفیر واتیکان در تهران تحویل داده شد.

این در حالی است که خبرگزاری‌های ایران از اهانت‌های پراکنده در آمریکا به ساحت قرآن خبر می‌دهند.پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر در سامانه پیامک خود نوشت: نسخه‌هایی از قرآن در چندین ایالت آمریکا آتش زده شد.

از سوی دیگر مهر گزارش داد: گروه کوچکی از مسیحیان محافظه کار در یازدهم سپتامبر در اقدامی اهانت آمیز صفحاتی از قرآن را در جریان اعتراضی مقابل کاخ سفید پاره کردند. مهر، منبع خبر خود از واشنگتن را خبرگزاری فرانسه اعلام کرده است.

در تهران بروجردی در دیدار با سفیر واتیکان با بیان اشتراکات فراوان ادیان الهی به‌ویژه اسلام و مسیحیت و مراودات نزدیک پیروان این دو دین بزرگ الهی، به تصمیم کلیسایی در ایالت فلوریدای آمریکا برای سوزندان قرآن‌مجید اشاره کرد و آن را توهین به تمام ادیان الهی و جامعه انسانی خواند و خواستار محکومیت و جلوگیری از این اقدام وحشیانه شد.

کلیسای کاتولیک اهانت می‌داند

سفیر واتیکان در تهران نیز در این دیدار با تاکید بر محکومیت شدید این اقدام از سوی واتیکان و جهان مسیحیت گفت: کلیسای کاتولیک این تصمیم را اهانت به یک دین بزرگ دانسته و آن را غیرقابل‌قبول می‌داند. او ادامه داد: این تصمیم اهانت به تمام ادیان الهی حتی مسیحیت است.

سفیر واتیکان در ادامه با بیان اینکه اعضای کلیسای فلوریدای آمریکا تنها شامل 50 نفر هستند که از نام مسیحیت سوءاستفاده می‌کنند، افزود: اعضای کلیسای فلوریدای آمریکا از یک فرقه جدیدالتاسیس هستند که هیچ ریشه تاریخی ندارند و تنها 50نفر دیوانه عضو این کلیسا هستند. او همچنین با اشاره به بیانیه دیروز واتیکان در محکومیت شدید این اقدام گفت: واتیکان هرگونه توهین به پیامبران و ادیان الهی را غیرقابل‌قبول دانسته و قویاً محکوم می‌کند.

دودش به چشم خودشان می‌رود

وزیرامورخارجه جمهوری اسلامی ایران پروژه قرآن سوزی را یک اقدام صهیونیستی ، گستاخانه و تفرقه افکنانه عنوان کرد و گفت: این تخم کینه از سوی کشورهای غربی کاشته شده و آتشی که برافروخته شده قطعا دودش به چشم غربی ها خواهد رفت.

جلوه‌ای از جنگ صلیبی

در واکنش به هتک حرمت‌های پراکنده در چند ایالت آمریکا که در سالروز یازدهم سپتامبر صورت گرفت، امام جمعه موقت تهران گفت:‌ گرچه روسای کلیسا می‌گویند جنایتکاری که به‌نام کشیش دستور قرآن‌سوزی را صادر کرده است فردی بی‌ارزش و دیوانه است ولی سخن این است که چرا دولت ایالات متحده به‌اصطلاح آمریکا، به دیوانگان اجازه میدان‌داری می‌دهد؟

سید احمد خاتمی در این‌باره به ایسنا گفت: این جنایت جلوه‌ای از جنگ صلیبی است که مدت‌هاست دشمنان اسلام آن را آغاز کرده‌اند. خاتمی ادامه داد: بایستی اوباما و هیات‌حاکمه آمریکا در این زمینه پاسخگو باشند؛ زیرا این جنایت در حوزه جغرافیایی کشور آنها صورت گرفته و هیچ عذری در این رابطه پذیرفته نیست.

دست مسیحیان صهیونیست

یک مدرس حوزه علمیه قم هدف عوامل افراطی آمریکایی در آتش کشیدن قرآن را ایجاد جنگ ادیان دانست و گفت: عاملان آتش‌سوزی قرآن به‌دنبال وقوع جنگ صلیبی در قرن بیست و یکم هستند که در این شرایط وظیفه رهبران ادیان، محکومیت و برخورد با عوامل این اقدامات هتاکانه است. محسن غرویان تحلیل کرد: هدف نهایی از این اقدامات ایجاد جنگ ادیان است.

بی‌حرمتی به همه ادیان

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی نیز هتاکی به قرآن کریم را کاری بسیار غلط و غیرمنطقی دانست و گفت: هتاکی انجام شده به قرآن کریم در چند ایالت آمریکا به مثابه بی‌حرمتی به همه ادیان مختلف است، چرا که در کتاب آسمانی قرآن مجید از پیامبران و کتب آسمانی آنها نام برده شده است.

علی شاهرخی با تاکید بر اینکه بی‌حرمتی به قرآن کریم از نظر منطقی نیز محکوم است، ادامه داد: مطمئنا اگر این عمل شنیع از سوی افراد آزاده و عاقل در آمریکا محکوم نشودکینه مسلمانان جهان را به‌دنبال خواهد داشت.

نقشه چندساله

نماینده مردم قم نیز با محکوم کردن اقدام برخی از آمریکایی‌های افراطی در آتش زدن و پاره کردن قرآن کریم، تاکید کرد: این اقدام موهن آمریکایی‌ها نقشه‌ای است که سال‌هاست در ذهن سران این حکومت وجود دارد. در دوره بوش نیز با ترتیب دادن انفجار برج‌های دوقلو از عواطف جهانیان علیه مسلمانان استفاده شد.

این اقدام نیز حرکتی جدید در دولت اوباماست که به تازگی استارت خورده است. علی بنایی خواستار شدیدترین واکنش سازمان کنفرانس اسلامی به این اقدام موهن شد. در ادامه واکنش‌ها به این اقدام موهن در آمریکا، امروز تجمعی دانشجویی در برابر دفتر حافظ منافع آمریکا در تهران - سفارت سوئیس - برگزار می‌شود. دیشب نیز در مشهد جمعی از دانشجویان و طلاب این شهر در اعتراض به هتک حرمت به قرآن‌کریم در آمریکا به سوی حرم مطهر امام رضا(ع) راهپیمایی‌کردند.



  • کلمات کلیدی :
  • گروه مشاوران جوان ::: دوشنبه 89/6/22::: ساعت 5:10 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدکنندگان وبلاگ <<
    بازدیدکنندگان امروز: 2
    بازدیدکنندگان دیروز: 9
    کل بازدید کنندگان :349419

    >> درباره خودم <<
    مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان
    مدیر وبلاگ : گروه مشاوران جوان[142]
    نویسندگان وبلاگ :
    روایت سرخ[79]
    پیک آشنا (@)[4]


    این وبلاگ با حفظ ادب اسلامی ، از قوانین جمهوری اسلامی تبعیت می کند. پیش از طرح سوال از نبودن پاسخ مربوطه در وبلاگ مطمئن شوید. ###تقاضای مهم### هنگام مطالعه مطالب وبلاگ اگر به مطلب تحریک آمیزی برخورد نمودید ، خواهشمندم مراقب خود باشید تا مبادا به گناه بیفتید. گروه مشاوران جوان در این زمینه هیچ مسئولیتی را به عهده نمی گیرد. تلاش ما بر این است که به همه شما عزیزان کمک کنیم و هر مطلبی در این وبلاگ مخاطب خاص خودش را دارد. بنابراین از مطالعه مطالب تحریک آمیز و غیر ضروری برای خودتان پرهیز کنید.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<