سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پروردگارا! دستآورد روزه چیست؟ خداوند فرمود : روزه حکمت می آورد و حکمت، شناخت و شناخت، یقین . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ در شب معراج ـ]
مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان

(نام محفوظ):

 با سلام و خسته نباشید. بدون مقدمه میپرسم.

آیا بعد ازدواج می شه فهمید که همسرت قبلا خودارضایی داشته یا نه؟ (چه مرد چه زن) .   چطور می شه فهمید ؟؟؟؟؟؟

 

منتظر جوابتون هستم . ممنون . خدا حافظ .

 

 

پاسخ:

 

با سلام به شما دوست عزیز

 

با معاینه توسط پزشک و نیز توجه به برخی از نشانه ها می توان فهمید . خود ارضایی علائمی دارد . در صورتی که همه این نشانه ها در کنار هم بررسی شود می توان احتمال خودارضایی داد ولی این لزوما بدین معنا نیست که هر کس این علائم را داشته باشد خود ارضایی داشته است.

 

مثلا یکی از این علائم انزال زود رس است . اما با وجود انزال زود رس نمی توان صددر صد اثبات کرد وی خود ارضایی داشته است . چون ممکن است این مشکل منشا روانی یا ... داشته باشد نه خود ارضایی و علاوه بر این افرادی هم هستند که خود ارضایی دارند ولی انزال زودرس ندارند.

 

پس هیچ نشانه ای در این مورد صد در صد نیست . بنا براین بهترین کار این است که شما اگر احتمال خود ارضایی دادید ، هرگز نباید آن را مطرح کنید بلکه باید زمینه های ترک آن را برای همسرتان فراهم آورید .

 

فهمیدن این موضوع باعث بروز مشکلاتی در زندگی می شود. اگر هم خودتان خود ارضایی دارید و نگرانید که در آینده همسرتان متوجه شود ، از همین الان آن را به طور کلی ترک کنید . چون نشانه های خود ارضایی با ترک آن به مرور از بین می رود. مدت لازم برای از بین رفتن نشانه ها نیز بستگی به شدت و تعداد خودارضایی های شما دارد . هر چه بیشتر بوده باشد زمان بیشتری هم برای بازگشت به وضع مناسب می طلبد. ترک کنید و نگران آینده خود نباشید. اگر بتوانید زودتر هم زمینه ازدواج را برای خودتان فراهم کنید ، کمک خوبی برایتان خواهد بود.



  • کلمات کلیدی : خودارضایی، خود ارضایی
  • گروه مشاوران جوان ::: سه شنبه 88/9/17::: ساعت 1:48 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدکنندگان وبلاگ <<
    بازدیدکنندگان امروز: 12
    بازدیدکنندگان دیروز: 16
    کل بازدید کنندگان :350543

    >> درباره خودم <<
    مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان
    مدیر وبلاگ : گروه مشاوران جوان[142]
    نویسندگان وبلاگ :
    روایت سرخ[79]
    پیک آشنا (@)[4]


    این وبلاگ با حفظ ادب اسلامی ، از قوانین جمهوری اسلامی تبعیت می کند. پیش از طرح سوال از نبودن پاسخ مربوطه در وبلاگ مطمئن شوید. ###تقاضای مهم### هنگام مطالعه مطالب وبلاگ اگر به مطلب تحریک آمیزی برخورد نمودید ، خواهشمندم مراقب خود باشید تا مبادا به گناه بیفتید. گروه مشاوران جوان در این زمینه هیچ مسئولیتی را به عهده نمی گیرد. تلاش ما بر این است که به همه شما عزیزان کمک کنیم و هر مطلبی در این وبلاگ مخاطب خاص خودش را دارد. بنابراین از مطالعه مطالب تحریک آمیز و غیر ضروری برای خودتان پرهیز کنید.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<