سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس چهل روز برای خدا اخلاص ورزد، حلال خورد و روزش را روزه بدارد و شبش را به عبادت بایستد، خداوند چشمه های حکمت را از دلش بر زبانش جاریکند . [امام علی علیه السلام]
مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان

دختر 16 ساله هستم که به مدت 5/2 سال است که خود ارضایی می کنم ولی الان به مدت 2 هفته است که این کار را ترک کرده ام میخواستم ببینم چه عوارضی قبل و بعد از ازدواجم و هنگام بچه دار دنم وجود دارد و آیا خود ارضایی پرده بکارت را پاره میکند یا خیر. ممنون

پاسخ :
با سلام به شما خواهر خوبم و تبریک برای موفقیت شما در ترک .
خودارضایی برای بچه دار شدن شما خطری ایجاد نمی کند . مگر در مواردی بسیار نادر که آن هم ناشی از ضعف است و قابل جبران می باشد.

در مورد پرده بکارت هم نگران نباشید. خودارضایی موجب پاره شده پرده بکارت نمی شود مگر آن که با شیئی خارجی زیاده روی کرده باشید. ولی معمولا چنین اتفاقی نمی افتد و موجب نگرانی نیست. شما از این بابت نگران نباشید . به زندگی آینده فکر کنید. بر ترک خود مصمم باشید و لزومی هم ندارد که در اینده به شریک خود بگویید که خودارضایی داشته اید . مطمئن باشید که اگر شما برای ترک این گناه محکم و استوار اقدام کنید ،  خداوند هم به شما کمک می کند . از همین الان خواستگاران خود را جدی بگیرید.
برایتان توفیق بیشتر برای ترک گناه را آرزو می کنم.



  • کلمات کلیدی :
  • گروه مشاوران جوان ::: پنج شنبه 89/6/18::: ساعت 10:26 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدکنندگان وبلاگ <<
    بازدیدکنندگان امروز: 31
    بازدیدکنندگان دیروز: 20
    کل بازدید کنندگان :350237

    >> درباره خودم <<
    مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان
    مدیر وبلاگ : گروه مشاوران جوان[142]
    نویسندگان وبلاگ :
    روایت سرخ[79]
    پیک آشنا (@)[4]


    این وبلاگ با حفظ ادب اسلامی ، از قوانین جمهوری اسلامی تبعیت می کند. پیش از طرح سوال از نبودن پاسخ مربوطه در وبلاگ مطمئن شوید. ###تقاضای مهم### هنگام مطالعه مطالب وبلاگ اگر به مطلب تحریک آمیزی برخورد نمودید ، خواهشمندم مراقب خود باشید تا مبادا به گناه بیفتید. گروه مشاوران جوان در این زمینه هیچ مسئولیتی را به عهده نمی گیرد. تلاش ما بر این است که به همه شما عزیزان کمک کنیم و هر مطلبی در این وبلاگ مخاطب خاص خودش را دارد. بنابراین از مطالعه مطالب تحریک آمیز و غیر ضروری برای خودتان پرهیز کنید.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مشاوره دختر و پسرهای نوجوان و جوان

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<